• Virgil Fulicea, Nr 1, Cluj-Napoca, ap. 1
  • 0264 431 411
00000236 medium
  • mai 17, 2013

Angajatii unei companii din Cluj gatesc ca voluntari pentru 70 de persoane fara adapost

Angajatii companiei clujene MDM Group imbraca vineri sorturi de bucatari-voluntari cu scopul de a pregati pranzul pentru 70 de persoane fara adapost din cadrul Asociatiei Prison Fellowship Romania in cadrul unei actiuni de voluntariat corporatist organizate de Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca (CVCN) si Pro Vobis Centrul National de Resurse pentru Voluntariat.

Alaturi de ei, vor pregati bucatele oferite de MDM Group si voluntari internationali ai CVCN.

Evenimentul Give & Gain Day organizat de CVCN in cadrul Saptamanii Nationale a Voluntariatului are loc la Centrul Asociatiei Prison Fellowship Romania din Cluj-Napoca si este dedicat voluntariatului corporatist, care presupune implicarea in timpul programului de lucru a angajatilor unei companii in activitati in folosul comunitatii.

Cateva date despre Give & Gain Day

Give & Gain Day este un eveniment anual de voluntariat corporatist, initiat de catre Business in the Community (BITC) in 2008, in Marea Britanie – unde este unica zi de voluntariat corporatist la nivelul tarii – si care s-a extins in ultimii doi ani la nivel international.

Evenimentul este o oportunitate pentru companii si angajatii acestora de a se apropia de comunitate, printr-o zi de actiune comunitara.

Give & Gain Day isi propune sa transforme o actiune de voluntariat indreptata catre nevoile comunitatii in ceva distractiv, accesibil si care sa inspire cat mai multe companii sa permita angajatilor sa se implice in actiuni similare. Din 2008, peste 60.000 de angajati din 31 de tari din lume au luat parte la acest eveniment. Anul 2012 a fost un record de implicare pentru Give & Gain Day, cooptand 28 de tari pornind din China si pana in Brazilia!

In 2013, Give & Gain Day are loc pe data de 17 mai si beneficiaza de colaborarea a 23 de parteneri, care vor mobiliza companii si angajatii lor din 18 tari. Vineri, 17 mai 2013, sute de companii din lume si zecile de mii de angajati ai acestora vor iesi pentru a-si dona timpul si abilitatile comunitatilor in care traiesc si lucreaza.

Ce castiga companiile din Give & Gain Day?

Companiile pentru care acest concept este unul nou pot ezita, initial, sa isi doneze o zi din timpul de lucru al angajatilor pentru o actiune de voluntariat. Insa sondajele post-eveniment printre angajati arata ca beneficiile sunt convingatoare:
• 86% dintre angajatii care au participat in 2012 simt ca perceptia lor asupra companiei s-a imbunatatit;
• 80% se simt mai loiali fata de companie;
• 96% cred ca faptul ca angajatorul lor sprijina munca voluntara / cauze comunitare este un lucru important;
• 95% dintre angajati cred ca timpul pe care l-au alocat actiunii de voluntariat a fost rasplatit prin beneficiile experientei.

Despre Saptamana Nationala a Voluntariatului (SNV)

SNV este un eveniment national anual, menit sa mobilizeze cat mai multe organizatii si cat mai multi voluntari care sa contribuie la dezvoltarea comunitatilor lor si sa atraga sprijinul celorlalti pentru activitatea voluntarilor si recunoasterea meritelor acestora.

Evenimentul este sustinut de Uniunea Europeana – Programul Tineret in Actiune prin proiectele “TOY – Think of you!”, “You(th) redefine culture” si ”The rhythm of volunteering” precum si din veniturile Centrului de Voluntariat Cluj-Napoca rezultate din Campania 2% in 2012.