• Virgil Fulicea, Nr 1, Cluj-Napoca, ap. 1
  • 0264 431 411
00000324 medium
  • octombrie 1, 2014

Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca lanseaza Raportul anual 2013

“Este o bucurie pentru mine sa va prezint cel de-al noualea raport anual al Centrului de Voluntariat Cluj-Napoca (CVCN). Este cea mai buna dovada ca misiunea noastra, aceea de a schimba in bine viata oamenilor de langa noi si a comunitatii prin voluntariat, a fost indeplinita in fiecare clipa din anul 2004, cand a fost infiintat CVCN, pana acum.

Anul 2013 a fost unul dintre cei mai plini ai Centrului de Voluntariat Cluj-Napoca: am organizat zeci de actiuni si evenimente de promovare a voluntariatului, am gazduit voluntari internationali implicati in proiecte educationale si de animatie clinica, am recrutat si recomandat sute de voluntari locali. De asemenea, am oferit training si consultanta in domeniul voluntariatului celor care au avut nevoie si am trimis peste hotare voluntari romani, dornici de experiente multiculturale si de a ajuta alte comunitati. Nu in ultimul rand, am pasit cu mai multa incredere in sectorul voluntariatului corporatist.

Cifrele din acest raport vorbesc despre cresterea organizatiei noastre in anul 2013 dar cel mai important aspect al cresterii este aplecarea tot mai evidenta pe parcursul anului asupra calitatii serviciilor pe care le oferim. Astfel ne-am creat si ne impunem standarde de lucru ridicate dar adaptate nevoilor celor cu care lucram: voluntari, organizatii, companii.

De asemenea, am reusit sa ne diversificam atat serviciile (voluntariat corporatist), cit si finantatorii organizatiei. Succesul acestui an nu se regaseste doar in inimile noastre, ci si in recunoasterea de care organizatia se bucura: CVCN a fost declarat, al treilea an consecutiv, la nivel national Centrul de Voluntariat al Anului la Gala Voluntarilor organizata de Federatia Volum – Federatia Organizatiilor care Sprijina Dezvoltarea Voluntariatului in Romania. Evident, nimic din ceea ce am realizat in 2013 nu ar fi fost posibil fara sprijinul voluntarilor locali si internationali, al finantatorilor si sponsorilor, al organizatiilor beneficiare ale serviciilor noastre si al mass-media.

Multumesc tuturor celor care in 2013 ne-au fost alaturi in eforturile noastre de a sprijini comunitatea clujeana pentru a deveni mai puternica, mai deschisa, cu cetateni mai responsabili si implicati, cu valori pozitive si sanatoase. Pentru CVCN, este o certitudine ca dezvoltarea voluntariatului reprezinta un indicator relevant pentru calitatea vietii unei comunitati si, din acest punct de vedere, putem spune ca ne-am adus contributia pentru un Cluj multicultural, dinamic, civic si mai ales sensibil la nevoile comunitatii.”

Nicoleta Chis-Racolta
Director Executiv CVCN