• Virgil Fulicea, Nr 1, Cluj-Napoca, ap. 1
  • 0264 431 411
00000251 medium
  • decembrie 5, 2013

CVCN, partener in initiativa Creionetica si SRC anunta un CONCURS: “Ce alternative de haine ecologice sau etice cunosti?”

Stiai ca cea mai populara fibra textila din lume, bumbacul, este si cea mai nociva pentru mediu? In ciuda reputatiei sale de fibra naturala si sanatoasa, bumbacul se “mandreste” cu un consum urias de apa pentru a ajunge la maturitate (cca 19 000 l pentru 1 kg), de insecticide si pesticide (cca ¼ din consumul mondial) si, daca nu era de ajuns, face inconjurul lumii pentru a ajunge in sifonierele noastre.

De aceea, suntem curiosi sa aflam: Ce alternative de haine ecologice sau etice cunosti? Posteza un articol, un proiect, o fotografie sau un video pe pagina Facebook.com/Creionetica.ro cu solutii ecologice sau etice de imbracaminte, diferite de bumbacul clasic.

Fundatia Carturesti iti ofera drept premiu, cartea Afluenza de James Oliver. Psiholog de renume mondial, Oliver James analizează mintea reprezentantilor avuti ai clasei de mijloc in cautarea unui raspuns la intrebarea: e posibil sa ai succes si sa ramai sanatos la minte in acelasi timp?

Detaliile concursului

Perioada: 5-11 decembrie
Tema: Haine alternative bumbacului conventional
Unde: Facebook.com/Creionetica.ro
Cum aplic: Posteza un articol, un proiect, o fotografie sau un video pe pagina Facebook Creionetica legat de solutii ecologice sau etice de imbracaminte, alternative bumbacului
Cine castiga: Materialul publicat de tine va fi share-uit pe pagina Creionetica, iar postarea cu cele mai multe Like-uri va fi cea castigatoare. De aceea, recomandam sa iti inviti prietenii pe pagina pentru a aprecia postarea ta!

Regulile concursului

1. Un user poate posta maxim doua materiale in cadrul concursului. In caz contrar, vor fi luate in considerare doar primele doua.
2. Organizatorii isi rezerva dreptul sa stearga orice materiale sau mesaje tendentioase postate pe pagina.

Consumix este o campanie despre societatea de consum in care suntem angrenati. Prin afise, clipuri si povestiri ne-am propus sa rupem rutina de a consuma “fast” si “nonsense”, rutina de a neglija sanatatea sau mediul in care traim. In sensul asta recomandam: “close all pop-ups”!

Clip bumbac

Povestea “Setea de bumbac”: aici

Premiul este oferit de: Fundatia Carturesti
Organizatori: Creionetica si Societatea pentru Consum Responsabil
Parteneri: Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca, Federatia Share Cluj-Napoca, Organizatia Studentilor de la Stiinta Mediului